Pozdravljen

S Service MAXX lahko prihranite! Včlanite se v MAXX Club in koristite servisne ugodnosti.

Želim prihraniti

Service MAXX - ČREŠNIK d.o.o., MEDVODE

Spodnja Senica 20
1215 Medvode
Slovenija Ogled zemljevida

Odpiralni čas:
Pon - Pet: 07:30 - 18:00
Sobota: 08:00 - 12:00

E-mail naslov: servis@cresnik.si

Telefon

Brezplačna številka za naročanje:

CERTIFIKATI IN SPECIALNOSTI

  • pooblaščeni prodajalec in serviser vozil Kia in SsangYong
  • lastna blagovna znamka mopedov Tori
  • prodaja nadomestnih delov
  • servisiranje motornih koles
Ocena zastopnika :
Skupno št. ocen
5 zvezdic:
4 zvezdice:
3 zvezdice:
2 zvezdici:
1 zvezdica:
(Skupno št. ocen : 33 )

Aktualni servisni kuponi

Izkoristite servisne ugodnosti in poskrbite za varno vožnjo. Število kuponov je omejeno in veljajo kratek čas. Ob prijavi na izbrani servis preverite ponudbo kuponov, saj posamezni servisi ne nudijo vseh.

Spoznajte naš servisni center

Ko obiščeš servisni center Service MAXX – Črešnik iz Spodnje Senice 20 v bližini Medvod, takoj dobiš občutek, da si prišel v 'tople kraje'. Ne toliko zaradi temperature ozračja kot iskrenih nasmehov, ki te pričakajo. Začetki podjetja segajo v leto 1979, od 2014 pa ga vodita Martina Vidovič Črešnik in Boštjan Vidovič, človeka, ki te razorožita z odprtostjo. Pogovarjali smo se z Martino, med pogovorom pa so se mimo sprehodili serviserji ter kaj hudomušnega pripomnili.

Boštjan Vidovič

direktor Service MAXX – Črešnik
Za začetek – kako ste začeli?

Leta 1979 smo nastali iz nič, v neki neugledni garaži. Takrat so bili drugi časi, to so bili začetki samostojnega podjetništva v tedanji SFR Jugoslaviji. Spopadali smo se z vsemi vrstami problemov. Vendar smo bili zagreti in smo vztrajno rasli. Na začetku smo ponujali avtokleparske storitve za vse znamke vozil, potem se je to postopoma razširilo na avtomehanične, avtoličarske in vulkanizerske storitve.

Pohvaliti moram zaposlene na servisu, avto je bil vzet na pregled do minute točno ob dogovorjenem času, ponujena mi je bila kava in ker sem imel pol ure časa, sem si ogledal knjigo pohval, kjer ni zaslediti niti ene pritožbe. Kar tako naprej.
Franc Galun
Sliši se, kot da je šel posel premočrtno navzgor, brez zapletov in prelomnic?

Večjih zapletov ni bilo, so pa bile prelomnice. Leta 1995 smo dobili Kio. Med prvimi v Sloveniji smo postali pooblaščeni prodajalec in serviser vozil Kia. Potem je bilo teh prelomnic še več: v prodajo originalnih in neoriginalnih nadomestnih delov na drobno in debelo smo leta 2007 vključili lastno znamko, Izpuhe Črešnik, ki jih ponujamo za vse znamke in tipe vozil. 2013 smo začeli prodajati motorje Tomos in Sym. Dve leti nazaj smo začeli prodajati tudi kolesa, istega leta pa smo se pridružili mreži Service MAXX. Letos smo pričeli še s proizvodnjo motornih koles Tori.

Zaposleni vas imajo radi. Pozdravljajo naju, se šalijo...

(smeh) Z možem želiva, da smo pri Črešniku ena velika zadovoljna družina. To nama po mojem uspeva. Vsi, ki delamo tu, smo povezani in si stvari naravnost povemo. Pri nas ni diplomacije. Vsakdo ima besedo pri delovanju podjetja in lahko pove karkoli. Poleg tega sva se z možem že dolgo nazaj odločila, da bova vlagala v razvoj kadrov. Brez tega ne gre, če hočeš strankam nuditi najboljše – in mi to hočemo.

Imate štipendista?

Da, štipendiramo nekega zelo nadarjenega fanta, ki je še v srednji šoli. Denarno ga bomo podpirali tudi ko bo na fakulteti, poskrbeli bomo, da bo šel skozi strokovne programe z največ dobre prakse. Potem pa ga bomo zaposlili.

Danes se naša stroka tako hitro spreminja, da moraš nenehno dopolnjevati znanje, če želiš ostati konkurenčen.
Kako je z načrti za naprej?

Na srečo imava sina, ki je še v osnovni šoli in ga zelo zanimajo stvari, povezane z razvojem in ekonomijo. Doma se z njim veliko pogovarjamo o delu in načrtih, malo ga z možem že vključujeva v posel. Odločila sva se, da bo študiral naprej, seveda če bo hotel. Danes se naša stroka tako hitro spreminja, da moraš nenehno dopolnjevati znanje, če želiš ostati konkurenčen.

Na servisu imate velike kapacitete. In veliko strank.

Imamo 7 avtodvigal in vsa od njih so neprestano zasedena. Stranke se k nam rade vračajo, ker z njimi lepo ravnamo in jim zagotovimo celovito in kakovostno storitev. Naša ekipa je utečena in stranke to čutijo. Imamo ugodne cene, prijaznost pa strankam podarimo.

Zakaj ste se odločili za Service MAXX?

Service MAXX je mreža najbolj prijaznih servisov, kar je tudi zapisano. Mi se v to zgodbo dobro vklapljamo, ker smo prijazni. Predvsem smo hoteli s priključitvijo Service MAXXu nadgraditi storitve, kar se tiče strokovnosti in znanja. Z MAXXom lahko voznikom ponudimo še boljši servis.

Še nasvet za bralce?

Voznikom in voznicam priporočam, da vsaj dvakrat letno pripeljejo avto na pregled. Pogosto namreč v roke dobimo vozilo, ki ni vzdrževano. Redno in skrbno vzdrževan avto ne pomeni le varnosti in udobja, ampak tudi manjše stroške prihodnjega servisiranja. Na brezplačnem preventivnem pregledu v 30 točkah vozilo temeljito pregledamo. V teh dneh, ko je zunaj vroče in je v zraku veliko delcev, je posebej pomembno, da v avtu delujejo vsi filtri. Tudi te na preventivnem pregledu dobro preverimo.

Tukaj se prijavite na brezplačni preventivni pregled vozila v 30 točkah v našem servisnem centru.

Pridite v naš servisni center.

Za prijavo na servis nas pokličite na številki

080 62 99 ali se udobno prijavite preko spleta.

 

Ostanite še naprej tako prijazni, dostopni in širite ponudbo po dostopnih cenah!
Blanka Kosi
 

Mnenja in ocene strank

Ocena:
Skupno št. ocen
5 zvezdic:
4 zvezdice:
3 zvezdice:
2 zvezdici:
1 zvezdica:
(Skupno št. ocen : 33 )
MILKA CVAJNAR
18.08.2015
Zelo prijazni in zadovoljna sem z opravljenim njihovim delom.
\r\n
 

Vsak teden nove servisne ugodnosti

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.

Sodelujemo s preko 600 znamkami