Service MAXX - AVTOMEHANIKA POTOČNIK d.o.o.

4,8
4,8 od 5 zvezdic
5 zvezdic:
4 zvezdice:
3 zvezdice:
2 zvezdici:
1 zvezdica:
| Komentarjev : 51
Ocena: 4,8 (Št. ocen : 208)

Certifikati in specialnosti

  • Maxx <b>certificiran</b> servis in kakovost
  • pooblaščeni prodajalec in serviser vozil Kia
  • avtopralnica
  • avtokleparske storitve
  • storitve avtomobilskega zavarovanja

Član pooblaščene servisne mreže

KIA

Šentiljska cesta 131a, 2000 Maribor
Slovenija

Odpiralni čas:
Pon - Pet:09:00 - 13:00
 14:00 - 17:00
Načini plačila:
Brezplačna št. za naročanje:

Aktualni servisni kuponi serviserja (servis POTOČNIK)

Izkoristite servisne ugodnosti in poskrbite za varno vožnjo. Število kuponov je omejeno in veljajo kratek čas. Ob prijavi na izbrani servis preverite ponudbo kuponov, saj posamezni servisi ne nudijo vseh.

Mnenja in ocene strank (servis POTOČNIK)

4,8
4,8 od 5 zvezdic
5 zvezdic:
4 zvezdice:
3 zvezdice:
2 zvezdici:
1 zvezdica:
Ocena: 4,8 (Št. ocen : 208)
TADEJ ŠKRJANEC
19.10.2018
/
(Anonimen)
26.07.2018
Zelo prijazni in uslužni, niso me pustili čakati in mi takoj ponudili kavo.
(Anonimen)
27.05.2018
Zelo prijazno in fer osebje.... hvala vam
MILENCA BREČKO
09.04.2018
Z storitvijo sem bila resnično zadovoljna in ga priporočila še drugim ( svojcem, prijateljem)
TADEJA MLINAR
18.02.2018
Super opravljena storitev



Tadeja, MB
(Anonimen)
25.12.2017
odlicno in vedno samo Potocnik servis
MAJA JODL
10.12.2017
Hvala za servis in da se posvetite stranki in njenim zeljam.
MLADEN RAUŠ
04.12.2017
Ok
(Anonimen)
31.10.2017
o,k,
MILENA ZANER
29.10.2017
LUKA DOBNIK
03.10.2017
osebje servisa je zelo prijazno, delo opravljajo visoko profesionalno. Stranki vlivajo zaupanje, ki ga v mojem primeru niso izneverili.
(Anonimen)
11.09.2017
VSE ok
(Anonimen)
12.07.2017
Le tako dalje....
(Anonimen)
24.06.2017
Zadovoljna, prijazno osebje in profesionalno.
(Anonimen)
18.06.2017
servisom sem bil zelo zadovoljen lp stanislav
Naložite več komentarjev

Spoznajte naš servisni center (servis POTOČNIK)

Avtoservis Potočnik, ki se je mreži Service MAXX pridružil junija 2014, danes zaposluje 5 ljudi. Podjetje s Šentiljske ceste 131a v Mariboru, ki je dejavnost registriralo leta 1987, ima bogato zgodovino, med strankami pa velik renome. Avtoservis Potočnik velja za enega najboljših servisno-prodajnih avtomobilskih centrov v Sloveniji. Pogovarjali smo se z Manico Potočnik, direktorico in srčno osebo, ki s svojim primerom živo potrjuje, da ženska ne podpira le treh vogalov hiše, ampak po potrebi tudi tri vogale avtomehanične delavnice.

Manica Potočnik

direktorica servisnega centra Service MAXX Potočnik

Pogovor z direktorico servisnega centra Service MAXX Potočnik Manico Potočnik:

Manica, kako ste sploh 'padli' v ta posel?

Enostavno – svojemu možu sem priskočila na pomoč. Simon se je ukvarjal s servisiranjem vozil, potem pa sem se nekega dne odločila, da mu pomagam. V življenju se je včasih treba odločiti. Na začetku o avtomobilih nisem vedela nič, čisto nič. Morala sem skočiti v vodo in plavati. S trdim delom in predanostjo so se stvari kmalu spremenile in uspelo mi je.

Kakšni so bili začetki?

Stara sva bila rosnih 22 let in posel sva začela graditi dobesedno iz nič. To je bilo še v časih, ko je bilo pri nas obupno težko dobiti kredit. Na bankah so se najinim načrtom posmehovali. Rekli so, da sva premlada za kredit, brez referenc in izkušenj. Pa še denarja nisva imela. Če takrat nisi imel vsaj 50 odstotkov lastnih sredstev, v naših bankah nisi imel možnosti za kredit. Potem sva ga dobila na Raiffeisen banki. Avstrijci so ga dali takoj in jim ni bilo žal – kredit sva odplačala predčasno in bili so tako zadovoljni, da so prišli iz Avstrije k nama na dom in nama ponudili novega!

Zgodba se je potem razvijala uspešno, kot je danes videti.

Da, hitro smo začeli gradili zgodbo o uspehu in uspešno rastemo. Mož se je sicer vmes soočil z zdravstvenimi težavami, zaradi česar se je zapletlo tudi pri poslovanju.

Na kaj mislite?

V trenutku sem ostala sama v poslu, mož pa je bil samostojni podjetnik. Pojavil se je nerešljiv problem, kako njegov s.p. spremeniti v d.o.o. Samostojno podjetje je namreč nemogoče prevzeti, glede na našo zakonodajo. Jaz kot oseba ga nisem mogla prevzeti. Prehodila sem križev pot, da mi je to na koncu le uspelo, s pomočjo prijaznih posameznikov z Obrtne zbornice Ljubljana.

Bili ste res v težki situaciji. Kako se je nadaljevalo?

Sčasoma smo se postavili na noge, tako da danes spet poslujemo odlično. Stranke nas spoštujejo in se zaradi naše strokovnosti, poštenosti in pozitivnega odnosa k nam rade vračajo. Kar se moža tiče – ozdravel je in danes je nekakšen talisman našega podjetja, prinaša nam srečo. V delo pa se je zadnja leta vse bolj vključila najina hči Ana, ki prav te dni praznuje 29 let in počasi prevzema podjetje. Na njeno delo sva zelo ponosna in vanjo polagava svoje upe.

Želimo, da se vsaka stranka počuti, kot da je v centru našega sveta. Smo razmeroma majhno podjetje, zato z lahkoto ohranjamo tak odnos.
Kakšne so prednosti vašega podjetja, v čem ste boljši od drugih?

Naša največja prednost je, da smo osebni, prilagodljivi in dostopni. Strankam prisluhnemo in se takoj zavzamemo za težavo, ki jo imajo. Želimo, da se vsaka stranka počuti, kot da je v centru našega sveta. Smo razmeroma majhno podjetje, zato z lahkoto ohranjamo tak odnos. Imamo tudi dolgoletno tradicijo, s katero vlivamo dodatno zaupanje. Zaradi vsega tega nas stranke cenijo.

Se stranke med seboj razlikujejo? Je kakšna razlika med ženskami in moškimi?

Lahko bi rekla, da so ženske bolj zahtevne. Bolj natančno kot moški znajo povedati, kaj ni v redu in kaj bi rade. Najbrž res bolj vemo, kaj hočemo (smeh). Drugače pa – veliko voznic je danes že takih, ki dobro poznajo svoj avto in vedo, kakšen mora biti. Stereotipi o ženskah, ki nimajo pojma o avtih, enostavno ne veljajo več. Če so sploh kdaj zares veljali.

Kateri avto bi vam bilo izziv servisirati?

Hm, težko rečem. Vsak avto je svojevrsten izziv. Vam bom pa namesto tega povedala anekdoto. Nekoč si je naša stranka, že pred leti, zaželela avto znamke Proton. Ko smo ga naročili in so ga pripeljali iz Nemčije, smo ga v strankini prisotnosti seveda najprej pregledali. Odprli smo pokrov motorja – in skoraj padli v nezavest. Notri so bile žive veverice! Veverice, ki so si v motorju uredile gnezdo. Nismo mogli verjeti svojim očem.

Noro. In kaj ste naredili z njimi?

Zraven je bila še neka druga stranka, ki nas je prosila, če jih lahko odnese domov. In jih je potem vzela.

Videti je, da je servisiranje bolj pestro, kot bi si kdo mislil. Še vedno pa niste odgovorili na vprašanje. Bi raje servisirali novega porsche-ja ali katrco?

Z veseljem bi sprejela obe vozili, jasno. Je pa pri katrci servisiranje veliko enostavnejše, ker je v procesu servisa potrebne bistveno manj tehnologije. Novejši avtomobili zahtevajo več pozornosti pri diagnostiki, marsikdaj pri kakšnem avtomobilu potrebuješ tudi čisto poseben računalnik, in tako naprej.

Kakšni so načrti za naprej?

Možu želim zdravja, našemu podjetju pa veliko poslovne sreče. Še naprej bomo gradili na tem, kar je najpomembnejše – zadovoljnih strankah. Želimo jim odvzeti skrbi, ki jih imajo z avtom, biti vedno na dosegu roke in delati na zaupanju. Mislim, da smo v tem dobri. In to je odnos, ki mu bomo sledili. Potem je tu še strokovnost. Razvijali bomo znanje in skrbeli, da je storitev najboljša. Cilj je presegati pričakovanja strank.

Pridi v naš servisni center.

Dosegljivi smo na številki 080 62 99 ali se prijavi na servis udobno preko spleta.

 

 

Servisne storitve (servis POTOČNIK)

 

Sodelujemo s preko 600 znamkami

Prijavite se na novice in prihranite pri servisu vozila

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.