Service MAXX - AVTO STEGNE d.o.o.

4,9
4,9 od 5 zvezdic
5 zvezdic:
4 zvezdice:
3 zvezdice:
2 zvezdici:
1 zvezdica:
| Komentarjev : 68
Ocena: 4,9 (Št. ocen : 308)

Zadružna 7, 2310 Slovenska Bistrica, Slovenija

Odpiralni čas:
Pon - Pet:08:00 - 12:00
 13:00 - 17:00
Sobota:08:00 - 12:00

Certifikati in specialnosti

  • Maxx <b>certificiran</b> servis in kakovost
  • prodaja nadomestnih delov za vozila
  • menjava vetrobranskih stekel
  • prodaja rabljenih vozil
  • gostinski lokal za stranke
  • avtopralnica

Član pooblaščene servisne mreže

KIA
Načini plačila:
Brezplačna št. za naročanje:

Aktualni servisni kuponi serviserja (servis STEGNE)

Izkoristite servisne ugodnosti in poskrbite za varno vožnjo. Število kuponov je omejeno in veljajo kratek čas. Ob prijavi na izbrani servis preverite ponudbo kuponov, saj posamezni servisi ne nudijo vseh.

Mnenja in ocene strank (servis STEGNE)

4,9
4,9 od 5 zvezdic
5 zvezdic:
4 zvezdice:
3 zvezdice:
2 zvezdici:
1 zvezdica:
Ocena: 4,9 (Št. ocen : 308)
DAMIR JAKOB
13.05.2019
Zelo zadovoljen z prijaznostjo in strokovnim delom
(Anonimen)
23.01.2019
Dober servis
BOJAN OBLAK
07.01.2019
Vljudni,prijazni,hitri in natančni.
ALENKA FURMAN
22.11.2018
vse je bilo ok
DEJAN JANJIĆ
18.10.2018
Super ste
TANJA MOK
29.07.2018
Dober,prijazen,strokoven kolektiv.
MIRA ZORIČ
26.07.2018
Storitve so bile opravljene korektno.
(Anonimen)
26.07.2018
Zelo profesionalna storitev
JANJA KERLE
21.07.2018
Vedno zadovolni
(Anonimen)
05.07.2018
Vse o k

(Anonimen)
01.07.2018
Super storitev
DEJAN ŠARKEZI
29.06.2018
Zelo prijazno osebje in u redu opravljeno
MARIJAN HUDOVERNIK
29.06.2018
servis opravljen strokovno in ugodno
ZORKO MARTIN
17.06.2018
Z vašo prijaznostjo in delom sem bil zelo zadovoljen.
ŠTIMEC MARJAN
30.05.2018
Dobro delajo!
Naložite več komentarjev

Spoznajte naš servisni center (servis STEGNE)

Družinsko podjetje Avto Stegne iz Slovenske Bistrice uspešno posluje že 24 let. Ponujajo celovite servisne storitve za vsa vozila, kakovosten avto pa lahko pri njih tudi kupite. Svoje delu zares obvladajo, o čemer pričajo nagrade – pred kratkim so prejeli priznanje za odličnost, za enega najvišjih doseženih odstotkov zadovoljnih strank v mreži Service MAXX v letu 2016. Na naša vprašanja nam je prijazno odgovarjal vedno nasmejani Henrik Stegne, lastnik podjetja.

Henrik Stegne

direktor Service MAXX - AVTO STEGNE d.o.o.
Kakšna je ponudba vašega avtocentra?

Nudimo prodajo in servis avtomobilov, prodajamo rezervne dele ter zagotavljamo avtomehanične, avtokleparske in avtoličarske storitve. Pri nas lahko tudi zamenjate vetrobransko steklo, napolnite avtoklimo, poskrbite za vulkanizerske potrebe vozila ter sklenete avtomobilsko zavarovanje.

Kaj je vaša prednost? Zakaj naj stranka obišče prav vas?

Na tržišču smo dolgo vrsto let in v tem času smo pridobili ogromno znanja in izkušenj. Ker smo člani mreže Service MAXX, strankam nudimo tudi mnoge ugodnosti, veliko dostopnost rezervnih delov in še kakovostnejšo storitev.

Kaj je prednost tega, da ste v Service MAXXu?

Prednosti je veliko. Mreža nam nudi tehnično podporo, aktivno promocijo in pomoč pri organizaciji. Naši serviserji se na MAXX akademiji tudi šolajo in pridobivajo nova znanja.

Katere značajske poteze mora po vašem imeti dober serviser?

V prvi vrsti mora biti prijazen, potem pa mora imeti seveda tudi vsa znanja. Zelo pomembna je prava komunikacija s strankami.

Stranke najbrž cenijo dober nasvet. Pa ga vedno poslušajo?

Ne vedno. Prav danes smo recimo zamenjali akumulator na vozilu neke stranke. Pred nekaj dnevi ga je imela na servisu in opozorili smo jo, da akumulator ne bo delal več kot dva dni in ga je treba menjati. Ni upoštevala nasveta in zgodilo se je prav to – akumulator je kapituliral.

Kaj je potem rekla stranka?

Da bi ljudje morali večkrat poslušati serviserje.

Delujete že 24 let. Kaj se je pri servisiranju v tem času spremenilo?

Veliko. Včasih smo vzeli v roke kladivo, izvijač in ključe, pa smo že lahko servisirali. Zdaj je povsem drugače. V prvi vrsti uporabljamo računalnik, ker sta elektronika in tehnologija že tako daleč, da brez računalnika in izšolanih avtomehanikov sploh ne bi mogli delovati na tržišču.

Kaj je tisti poseg na avtu, ki najdlje ohrani njegovo zdravje?

Redno servisiranje. Spoštovanje rednih servisnih intervalov, ki jih predpisuje proizvajalec avtomobila. Tako je avto vedno brezhiben, voznik pa miren.

Imate kakšen nasvet za voznike?

Predvsem naj prisluhnejo svojemu jeklenemu konjičku in ga pozorno poslušajo. Ko opazijo kakšno spremembo, se naj se čimprej oglasijo na servisu, kjer bomo avto brezplačno pregledali in poskrbeli za popravilo, če bo potrebno. Kot člani Service MAXXa strankam ponujamo tudi ugodnosti pri prav vseh servisnih storitvah.

Oglejte si video:
Kaj pravijo stranke?

Še danes se prijavite na servisni pregled!

Za prijavo na servis nas pokličite na številko
080 62 99 ali se prijavite preko spleta.

 

Servisne storitve (servis STEGNE)

 

Prijavite se na novice in prihranite pri servisu vozila

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.