Zaspanost in utrujenost

Zaspanost in utrujenost lahko vplivata na vožnjo enako kot droge in alkohol; reakcijski čas se podaljša in presoja postane vprašljiva.

Zaspanost in utrujenost

Podaljšan reakcijski čas

Zaspanost in utrujenost lahko vplivata na vožnjo enako kot droge in alkohol; reakcijski čas se podaljša in presoja postane vprašljiva. Tako kot pri drogah in alkoholu je rezultat lahko usoden.

Večini nesreč se lahko izognemo, če smo pozorni na naslednje simptome:

  • zehanje,
  • suhe oči, zamegljen vid ali zapirajoče se oči,
  • vijuganje po voznem pasu,
  • motnje v zbranosti,
  • nestrpnost,
  • glavobol.

Ne zanašajte se na kavo!

Če se soočate z zgornjimi simptomi, se za izboljšanje stanja ne zanašajte na stimulanse, kot je s kofeinom bogata kava. Raje zapustite cesto in poiščite varen prostor za počitek.

Strategije za premagovanje utrujenosti:

  • Če je mogoče, se med vožnjo izmenjujte. Vozi naj najbolj spočit voznik;
  • Ustavite se vsaki dve do tri ure, se razgibajte in zaužijte nekaj pijače in hrane;
  • Poskrbite, da bo notranjost vozila hladna oziroma ne preveč topla;
  • Poskrbite za pravilno držo za volanom.

Video - utrujenost med vožnjo

 
Zaspanost in utrujenost lahko vplivata na vožnjo enako kot droge in alkohol; reakcijski čas se podaljša in presoja postane vprašljiva.

Ne spreglejte

28.5.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
7.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
28.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
19.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
1.2.2018
Avtor: Roland Stepan dipl.ing.str.
29.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
19.1.2018
Avtor: Roland Stepan dipl.ing.str.
17.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec

Prijavite se na novice in prihranite pri servisu vozila

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.