Se na avtoservisu iz vas delajo norca?

Zgodb o slabo opravljenih servisih vozila je veliko. Mnoge sodijo v žanr kriminalk, znanstvene fantastike in srhljivk. In po njih ogoljufane stranke včasih še dolgo ne morejo spati. Kako vedeti, da so se na avtoservisu potrudili po najboljših močeh? Kako biti prepričan, da so zamenjali vse, kar je treba, in uporabili na računu zapisane nadomestne dele?

Miha V. je svoj avto servisiral redno. Potem se je nekega dne na lepem prižgala lučka za olje. Izkazalo se je, da olja skoraj ni, servis pa je bil narejen le ‘3.000 kilometrov’ nazaj. Avtovleka ga je odpeljala do prve delavnice, kjer so dejali, da v avtu olje nikoli ni bilo menjano. V servisni knjižici pa je črno na belem pisalo, da so olje zamenjali že trikrat. V drugi zgodbi je Vlasta K. pri nekem servisu kupila rabljen avto. Čez čas je lučka javila napako na motorju. Vlasta je avto odpeljala nazaj, kjer so ji preprosto izklopili lučko in dejali, da so napako odpravili. Ker avto ni deloval dobro, je obiskala drug servis, kjer so ji pojasnili, da ima srečo, ker ni ostala na cesti. Z neprofesionalnimi podvigi se po drugi stani hvalijo tudi nekateri avtomehaniki sami. Ko menjajo olje, izpustijo le 2 litra in dolijejo 2 litra novega, stranki pa zaračunajo 4 litre. Ne zamenjajo jermena, stranki pa rečejo, da so ga in ji v dokaz pokažejo odslužen jermen.

Ključ je v skbni izbiri servisnega centra

Te zgodbe so drastične in se ne dogajajo zelo pogosto. A včasih imamo vseeno jasen občutek, da opravljeni servis avta ni bil opravljen korektno. Ker pa je tovrstno dokazovanje težko ali celo nemogoče, se težavam najbolje izoganemo z izbiro servisa, ki mu lahko res zaupamo.

5 ključnih indikatorjev kakovostnega servisnega centra:

• garancija na storitev in rezervne dele,
• transparentno poslovanje, kar pomeni, da serviser razloži in pokaže opravljeno,
• vgrajevanje originalu enakovrednih ali originalnih nadomestnih delov, s čimer avto ohrani garancijo,
• izdan račun,
• prijaznost in skrb za stranke.

Združeni preverjeni certificirani servisni centri

Servisnih centrov, ki zadostujejo merilom kakovosti, je pri nas kar nekaj. V servisni mreži Service MAXX so v želji, da bi strankam zagotovili brezhibno storitev, preverjene servisne centre iz vse Slovenije združili pod eno znamko, za njihovo kakovost pa skrbi njihova lastna akademija, edina tovrstna v Sloveniji, ki jo sestavlja kar 8 inštruktorjev z različnih strokovnih področij.

Tako so voznikom olajšali izbiro, saj v vsakem od svojih centrov zagotavljajo kakovosten servis, prijazno storitev in ugodne cene. Service MAXX povezuje tako pooblaščene kot nepooblaščene servisne centre, vsem pa so skupni predanost strankam, strokovnost in ugled v lokalnem okolju

Roland Stepan, tehnični inštruktor v Service MAXXu, pove: „Varnost na cesti je prva in pogoj zanjo je brezhibno opravljen servis vozila. V Service MAXXu spoštujemo svoje stranke. Na vse storitve in vgrajene dele zagotavljamo 12-mesečno jamstvo, ob vsakem obisku pa vozilo brezplačno pregledamo v 30 točkah, da zagotovimo popolno varnost. Avto pri nas vselej ohrani garancijo, saj uporabljamo originalu enakovredne certificirane nadomestne dele.“ Glede strokovnosti pristavi: „V Service MAXXu smo profesionalci in entuziasti, ki se nenehno izobražujemo. Imamo lastno MAXX akademijo, kjer svojim serviserjem posredujemo znanje o najnovejših tehnologijah in najzahtevnejših postopkih.“

Na vse storitve in vgrajene dele zagotavljamo 12-mesečno jamstvo. Avto pri nas vselej ohrani garancijo, saj uporabljamo originalu enakovredne certificirane nadomestne dele.

Zgodb o slabo opravljenih servisih vozila je veliko. Mnoge sodijo v žanr kriminalk, znanstvene fantastike in srhljivk. In po njih ogoljufane stranke včasih še dolgo ne morejo spati. Kako vedeti, da so se na avtoservisu potrudili po najboljših močeh? Kako biti prepričan, da so zamenjali vse, kar je treba, in uporabili na računu zapisane nadomestne dele?

Ne spreglejte

7.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
28.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
19.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
1.2.2018
Avtor: Roland Stepan dipl.ing.str.
8.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
29.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
19.1.2018
Avtor: Roland Stepan dipl.ing.str.
17.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec

Prijavite se na novice in prihranite pri servisu vozila

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.