8 nasvetov, kako se upreti slabemu servisiranju avta

Ko vas serviser prevara, občutek ni prijeten. Ne pustite, da stvar obleži - preberite 8 nasvetov, kako se upreti slabemu servisiranju avta.

Marsikdo od vas je že kdaj na vsa tri vprašanja odgovoril z da. Ko vas serviser prevara, občutek ni prijeten. A obstaja rešitev - takoj zahtevajte pravico. Ni dovolj, da o slabi izkušnji le potožite prijateljem. Potegnite se zase in ne pustite, da stvar obležI, ker to ni dobro za nikogar. Kako naj sicer goljufivi serviserji upoštevajo standarde, če stranke kar sprejmemo slabo storitev?

Upoštevajte 8 nasvetov in se uprite

Z našimi nasveti poskrbite za dobrobit avta - in lastno psihično zdravje.

1. Najprej ostanite mirni. Pritožbe glede popravila avta povejte jasno in odločno ter serviserju dokažite vse, kar lahko.
2. Če se vam zdi, da v pogovoru ne dosežete nič, zahtevajte lastnika in govorite z njim.
3. Bodite pripravljeni na kompromis. Če jim dovolite, da na nek način 'ohranijo obraz', imate več možnosti, da se dogovorite za popust ali ponovno popravilo brez stroškov za vas. Če ste neprizanesljivi, bodo manj verjetno popustili in priznali napako.
4. Če tudi to ne deluje, pojdite višje, če lahko. Je delavnica del priznane blagovne znamke ali poslovne skupine? Če je tako, naslovite pritožbo na sedež podjetja in zaprosite za pomoč. To storite čimprej.
5. Ima servisna delavnica v prostorih ali na spletni strani kakšne certifikate ali logotipe blagovnih znamk? To pomeni, da so povezani z določenimi oganizacijami. Kontaktirajte jih za nasvet. 
6. Če vse to spodleti, vi pa ste še vedno razjarjeni, lahko tudi zberete dokaze in pravico poskusite poiskati na sodišču. 
7. Vsekakor ne popustite. Če nič drugega, boste pripomogli k temu, da servisna delavnica v prihodnje ne bo več počela slabih stvari, ali bo teh vsaj manj. 
8. In še najpomembnejše - preudarno in čimprej izberite boljši servis za svoje vozilo.

5 kazalcev kakovostnega servisa

Preprosta resnica je, da se vsem težavam najbolje izognete z izbiro servisa, ki mu lahko res zaupate. A kako najti dobrega? Pri iskanju upoštevajte ključne indikatorje kakovostnega servisnega centra:

- garancija na storitev in rezervne dele,
- transparentno poslovanje, kar pomeni, da serviser razloži in pokaže opravljeno,
- vgrajevanje originalu enakovrednih ali originalnih nadomestnih delov, s čimer avto ohrani garancijo,
- izdan račun,
- prijaznost in skrb za stranke.

Združeni preverjeni certificirani servisni centri

Servisnih centrov, ki zadostujejo vsem merilom kakovosti, je pri nas kar nekaj. V servisni mreži Service MAXX so v želji, da bi strankam zagotovili brezhibno storitev, preverjene servisne centre iz vse Slovenije združili pod eno znamko, za njihovo kakovost pa skrbi njihova lastna akademija, edina tovrstna v Sloveniji, ki jo sestavlja kar 8 inštruktorjev z različnih strokovnih področij.

Tako so voznikom olajšali izbiro, saj v vsakem od svojih centrov zagotavljajo kakovosten servis, prijazno storitev in ugodne cene. Service MAXX povezuje tako pooblaščene kot nepooblaščene servisne centre, vsem pa so skupni predanost strankam, strokovnost in ugled v lokalnem okolju.

Roland Stepan, tehnični inštruktor v Service MAXXu, pove: „V Service MAXXu spoštujemo svoje stranke. Na vse storitve in vgrajene dele zagotavljamo 12-mesečno jamstvo ob vsakem obisku pa vozilo brezplačno pregledamo v 30 točkah, da zagotovimo popolno varnost. Avto pri nas vselej ohrani garancijo, saj uporabljamo originalu enakovredne certificirane nadomestne dele." Glede strokovnosti pristavi: „Smo profesionalci in entuziasti, ki se nenehno izobražujemo. Imamo lastno MAXX akademijo, kjer svojim serviserjem posredujemo znanje o najnovejših tehnologijah in najzahtevnejših postopkih."

Ko vas serviser prevara, občutek ni prijeten. Ne pustite, da stvar obleži - preberite 8 nasvetov, kako se upreti slabemu servisiranju avta.

Ne spreglejte

28.5.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
7.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
28.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
19.2.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
1.2.2018
Avtor: Roland Stepan dipl.ing.str.
8.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
29.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec
19.1.2018
Avtor: Roland Stepan dipl.ing.str.
17.1.2018
Avtor: Bruno Kuzmin, svetovalec

Prijavite se na novice in prihranite pri servisu vozila

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.