Pozdravljen

S Service MAXX lahko prihranite! Včlanite se v MAXX Club in koristite servisne ugodnosti.

Želim prihraniti

Popravilo zavor

Zavore so ključne za varno upravljanje vozila. Cviljenje in škripanje lahko pomeni, da zavore nujno potrebujejo servis.

Reagirajte takoj

Na slabe zavore kažejo nizek, mehek ali pretrd zavorni pedal, vklopljena opozorilna lučka zavornega sistema in nenehno cviljenje ali hreščanje zavornih komponent. Če opaziš te znake, nas brez odlašanja obišči.

Servis zavor opravite:

  • vsaj enkrat na leto,
  • ko opazite simptome slabega delovanja zavor.

Pomembnost vzdrževanja zavornih sistemov

Dejansko ne vemo nikoli, kdaj bo nastopila kritična situacija in bomo potrebovali vso zavorno moč, ki jo lahko ustvari naš avtomobil. Mnogo ljudi se v takih trenutkih zave pomembnosti vzdrževanja zavornih sistemov. To ni naključje, saj posvečamo pri Service MAXXu veliko pozornost vsem zavornim komponentam - od zavorne stopalke do zavorne tekočine, glavnega zavornega valja, ojačevalnika zavornega učinka, bobnastih zavor, kolutnih zavor do elektronskih dodatkov, kot je sistem za preprečevanje blokiranja koles ABS! Service MAXX serviserji poznajo namen vsakega elementa vašega zavornega sistema.

Varnost in zanesljivost zavornega sistema lahko zagotovimo le z njegovim vsaj enoletnim rednim vzdrževanjem in preverjanjem. Prav tako velja takoj zaviti v strokovno usposobljen servisni center v primerih, ko opazimo odstopanje v delovanju posameznih zavornih komponent. Pri tem moramo biti pozorni zlasti na: nizek, mehek ali pretrd zavorni pedal, vklopljeno opozorilno lučko zavornega sistema in nenehno cviljenje ali hreščanje zavornih komponent.

Pogosto zastavljena vprašanja:

Zakaj moje zavore cvilijo in hreščijo?
Zavore cvilijo iz različnih razlogov. Pogosto so zvoki neškodljivi, saj zavorne obloge zacvilijo zaradi vlage, ki se nabere na površini zavornih ploščic. Bolj alarmantno je stanje, ko zavore konstantno cvilijo ali hreščijo! Takšni primeri zahtevajo resno obravnavo, saj so ploščice izrabljene in je čas za njihovo menjavo z novimi. Lahko gre celo za okvaro zavornih čeljusti.

Obrabljene ali izrabljene zavore lahko povzročijo očitno podaljšanje zavorne razdalje, kar spremlja oteženo in bolj nevarno zaviranje v kritičnih razmerah. Zavorni koluti ali zavorni bobni, ki so zaradi obrabe stanjšani, lahko zaradi preobremenitve počijo in se celo zlomijo. Zato je treba ob pojavu konstantnega zavornega cviljenja ali hreščanja takoj preveriti njihovo delovanje, saj se bo lahko že naslednji pritisk na zavorni pedal izkazal kot pritisk v prazno! Zavorni sistem naj zato enkrat letno preventivno pregleda Service MAXX serviser, saj se lahko na zavorah pojavijo poleg cviljenja še druge zelo resne okvare, ki privedejo do prometno nesreče z vse prej kot zgolj materialnimi posledicami.

Zelo pomembno je, da zavorni sistem enkrat letno preventivno pregleda Maxx serviser, saj se lahko na zavorah pojavijo poleg cviljenja druge okvare. Pri vzdrževanju avtomobila je treba zato vedno posvečati določeno skrb zavornemu sistemu.
Ob pritisku na zavorni pedal se čuti, da je zelo mehak. Je to normalno?
To ni normalno in ni dobro! Mehak ali zelo nizek pedal pomeni, da je najverjetneje zrak v hidravličnem delu zavornega sistema vašega avtomobila. V primeru zaviranja znižuje prisotnost zraka v zavornem sistemu celoten hidravlični tlak, kar pomeni, da zavorne ploščice ne pritiskajo z ustrezno silo na zavorne kolute. Zaviralni učinek pa je nižji od pričakovanega, kar pomeni, da ne moremo vozila pravočasno zaustaviti.

Ob vsaki spremembi občutka pri pritisku na zavorni pedal, ob pojavu hrupa ali ob vklopu opozorilne lučke je priporočljiv takojšen pregled zavornega sistema, saj predstavlja slednji ključni element zagotavljanja avtomobilske varnosti, od katere so odvisna številna življenja.

Vsak teden nove servisne ugodnosti

Prijavite se na obveščanje o servisnih ugodnostih.

Sodelujemo s preko 600 znamkami